Завдання для учнів

Творчий проект для 9 класів "Мій родовід"


  1. 1Останнім часом зріс інтерес до збирання відомостей про своїх родичів та складання генеалогічних дерев. Новизна в тому, що сучасні інформаційні технології дозволяють зібрати і систематизувати дані про родичів і наочно представити у вигляді родовідного дерева. Тому, готуючи проект, пропоную скористатися одним із засобів ІКТ - безкоштовним генеалогічним програмним забезпеченням MyHeritage
  2. 2Генеалогічне дерево, родовідне древо (генеалогічний розпис, генеалогічна таблиця, родовідне древо) — фрагмент (витяг) зі списком нащадків, на якому розмішені носії одного і того ж прізвища та їхнє подружжя, та в якому суворо дотримується таке правило, наприклад: зміна прізвища,усиновлення (або удочеріння),іноземне юридичне ім'я фізичної особи і т. д., не завжди можливе. Є складовим поняттям генеалогії.
  3. 3 Формувати у учнів національну свідомість, розуміння родинної єдності, виховувати любов до родини;  навчати чемного й шанобливого ставлення до батьків, рідної домівки, сімейних цінностей та культурної спадщини свого народу;  виховувати готовність до захисту і примноження матеріальних і духовно-моральних цінностей своєї родини, рідного краю;  формувати потребу у продовженні та популяризації сімейних і національних традицій;  сприяти розвитку громадянських якостей учнів, патріотичному ставленню до землі, де ти народився.
  4. 4. ПІДГОТОВЧИЙ: визначення теми, уточнення мети та залучення усіх учнів класу та їх батьків; планування пошуково-дослідницької роботи, визначення методів дослідження та аналіз проблем; ОСНОВНИЙ: збір інформації (фото та відеоматеріалів), дослідження, редагування зібраних матеріалів, проведення індивідуальних консультацій; аналіз виконаних проектів, досягнутих результатів, успіхів та невдач, причин цього, самооцінка; ПІДСУМКОВИЙ: захист-презентація проектів та організація конкурсу на краще родинне дерево; організація родинного свята «Щастя бути разом» та виставки «Скарби моєї родини» (до міжнародного Дня сім’ї) виготовлення індивідуальних презентацій та книг власного родоводу.
  5. 5. Початок: листопад 2017 р. Завершення: лютий 2018 р. Продовження: впродовж усього життя. формування громадянської позиції через ознайомлення з історичним минулим своєї родини та її малої батьківщини, зміцнення зв’язків у родині, збагачення досвіду про походження свого роду.
  6. 6Залучити учнів усього класу та їхніх батьків до пошуково- дослідницької діяльності; Навчитися працювати з архівними документами у Київському обласному державному архіві; Освоїти нове програмне забезпечення MyHeritage, створити родинні дерева та працювати над інформаційним наповненням сайту; Організувати виставки родинних дерев, створити індивідуальні книги родоводу.
  7. 7. Над даним проектом ми працюємо з вересня 2015 року. Всі учні класу залучені до індивідуальної пошуково-дослідницької діяльності. Майже всі побували у Волинському обласному державному архіві, де вчилися працювати з архівними документами. У програмному забезпеченні MyHeritage кожен з нас створив родинне дерево. Наразі ми перебуваємо на основному пошуковому етапі та продовжуємо працювати над інформаційним наповненням сайту.
  8. 8. Працюючи над даним проектом «Без сім’ї та свого роду немає нації, народу!» , учні 9 класів мають:ознайомитися з одним із засобів ІКТ - безкоштовним генеалогічним програмним забезпеченням MyHeritage. Навчитися працювати з архівними документами у  обласному державному архіві; Більше дізнатися про сімейні звичаї та традиції своїх родин;  Залучити до пошуково-дослідницької роботи всіх учнів класу, а також не лише близьких, а й далеких своїх родичів; Налагодити стосунки: батьки-діти.
  9. 9.  Але найголовніше мають зрозуміти: що таке родинна єдність; чому сім’я посідає особливе місце в житті людини;  чим більшим є рід, тим міцніше зростає родинне дерево і міцнішою стає держава. Учні мають поринути в сиву давнину предків, пройти стежиною отчого краю до рідного батьківського порогу і пишатися своїм родоводом!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Цікава інформація та екскурсія у НЕНЦ

РМО вчителів біології